سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا استراتژی مارتینگل کار می کند؟خانه تحصیلات آیا استراتژی مارتی

آموزش استراتژی مارتینگل martingle در پیش بینی

آیا استراتژی مارتینگل کار می کند؟خانه تحصیلات آیا استراتژی مارتینگل در پیش بینی کار می کند؟

 

اگر در نظر داشته اید از استراتژی martingale برای پیش بینی ورزش استفاده کنید ، احتمالاً سود تقریباً 100 درصدی سودآوری آن را به خود جلب کرده است. در دنیای دارای نوسان اقتصادی و ارزهای ناپایدار ، به نظر می رسد استراتژی ای که موفقیت قابل توجهی برای موفقیت دارد ، امتحان کردن آن بسیار خوب است. به حدی که به دلیل موفقیت این استراتژی بود که کازینوها در لاس وگاس مجبور شدند حداقل و حداکثر حد شرط ب+ندی را بگذارند! اما آیا واقعاً برای فارکس کار می کند؟

استراتژی مارتینگل چیست؟

در اصل یک سبک پیش بینی ، استراتژی martingale بر اساس فرض دو برابر شدن بود. نحوه کار این بود که شرط اولیه گذاشته می شد و با از بین رفتن هر شرط ، شررط بندی دو برابر می شد. این کار تا زمانی دنبال می شد که تجارت برنده تمام خسارات قبلی را جبران کند. پیش بینی فوتبال

اکنون ، شما به عنوان یک معامله گر ممکن است از استراتژی martingale سپاسگزار باشید ، اما قطعاً تنظیمات قمارخانه ها و قمارها اینگونه نبوده است ، تا زمانی که آنها توانستند راهی برای از بین بردن عملکرد این استراتژی توسط قماربازان برای اطمینان از یک پیروزی تضمینی در نظر بگیرند. آیا می دانید چرخ های رولت سنتی فقط دو نتیجه ممکن دارد - قرمز یا سیاه ، فرد یا زوج؟ و اینکه 0 و 00 بعداً برای مقابله با استراتژی martingale اضافه شدند ، بنابراین بیش از دو نتیجه وجود دارد؟ در نتیجه این اضافات ، چرخ رولت علاقه مردم را از دست داد ، زیرا اکنون دیگر نمی توان از سود طولانی مدت استفاده از استراتژی martingale در رولت منفی بهره برد.

 

با توجه به اینکه این استراتژی پیش بینی واقعاً چیست ، بگذارید از یک مثال استفاده کنیم. فرض کنید که شما یک سکه دارید و می خواهید با شرط اولیه 1 دلار پیش بینی کنید. با توجه به اینکه احتمال به دست آوردن هر یک از نتایج دقیقاً نصف است و تلنگرهای متوالی تحت تأثیر موارد قبلی قرار نمی گیرند ، اگر به اندازه کافی در یک طرف (سر یا دم) شرط ببندید ، سکه در نهایت به نفع شما تلنگر می شود و همه را بازیابی خواهید کرد ضرر شما به اضافه 1 دلار که شرط و بندی را با آن آغاز کردید! به طور خلاصه ، این استراتژی بر این فرض بنا شده است که یک معامله واحد می تواند حساب شما را برگرداند.

http://images.google.co.uk/url?sa=t&url=https://pishbiniha.us/

http://images.google.co.uk/url?sa=t&url=https://1xbeti.com

 

http://images.google.co.uk/url?sa=t&url=https://behtarinsite.net

 

http://images.google.co.uk/url?sa=t&url=https://rahnamabet.com

برنامه تجارت و ریسک

این یک باور عمومی است که اگر متحمل ضررهای مداوم در معاملات شده اید ، این نشانه ای است که شما این استراتژی را کنار می گذارید. اما با معاملات استراتژی مارتینگل، بدشانسی مداوم شما نشانه توقف و ادامه کار نیست! چرا می پرسی؟ این به این دلیل است که هنگامی که شما با ارزی روبرو می شوید که روند نزولی دارد و برای مدتی ادامه دارد ، دو برابر می شوید و اساساً قیمت متوسط ??ورود خود را کاهش می دهید.

 

تجارت با الگوی مارتینگل از نظر فنی هیچ خطری ندارد ، زیرا تا زمانی که شما در مورد تعداد زیادی از خود استقامت داشته باشید ، سکه روزی به نفع شما تلنگر می زند. با این حال ، مدت زمانی که برای کسب سود کافی لازم است تا ضررهای شما را باطل کنند ، یک اشکال اساسی است و حتی گاهی خطرناک است.

هنگامی که معاملات خود را از دست می دهید تا زمانی که سودآوری آنها حاصل شود ، در معرض خطر کمبود پول برای ادامه خرید قرعه کشی قرار دارید و در پایان فقط با انبوهی از ضرر و زیان مواجه خواهید شد و سود دیگری برای جبران آنها ندارید. اشکال دیگر این است که فارکس مارتینگل فقط در اقتصادهایی که ارزهای بین آنها معامله می شود کاربردی و سودآور است.

حتی با وجود این معایب ، کسانی که از استراتژی مارتینگل برای پیش بینی ورزش استفاده می کنند این کار را انجام می دهند زیرا به دنبال فرآیندهای تجارت ساده تر هستند که نیازی به پیش بینی یا نمودار ندارد.

 

سلب مسئولیت

اگر این مقاله آموزشی را دوست داشتید ، لطفاً قبل از شروع تجارت با اطلاعیه افشای خطر ما مشورت کنید. تجارت محصولات اهرمی سطح بالایی از خطر را شامل می شود. ممکن است بیش از سرمایه سرمایه گذاری شده خود ضرر کنید.