سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بانس چیست | بونوس | bonus

بانس چیست : آنها را به صورت نقدی واقعی ، تضمینی تبدیل کنید

 

شرط های بانس چیست 

با Betfair و یک ماشین حساب آنلاین ساده می توانید شرط های بانس را به پول نقد تضمینی تبدیل کنید

به شدت ارزش پیشنهادهای پاداش bookmaker را افزایش دهید

با افتتاح صنعت بوک میکر ها ، بوکی های جدید برای یک بخش از فعالیت هجوم آوردند. مدل های تجاری آنها از نظر محدود کردن و ممنوع کردن بسیاری از پیش بینی ها دارای جنبه های منفی است ، اما همچنین منجر به آنچه در حال حاضر بخشی همه گیر از فضای پیش بینی است: پیش بینی های بانس.

 

شما آنها را برای بسیاری از چیزها ... برای داشتن یک پیش بینی دریافت می کنید. یا شرط نداشتن. برای تماس با خدمات مشتری آنها هنگامی که اسب شما دوم می شود ، یا تیم شما با یک ضربه می بازد. وقتی چند بمب شما خارج می شود. و غیره

 

این کار کاملاً ساده برای علاقه مندان به کتاب است ... باعث می شود بیشتر از یکی از ده گزینه دیگر با آنها درگیر شوید. حتی اگر مجبور شوند به شما پاداش اعطا کنند ، باز هم استفاده خواهید کرد. سپس آنها می توانند پیشنهادات بیشتری را به شما شلاق بزنند.

 

و حتی اگر شرط پاداش شما واقعاً برنده شود ، برنده هایی که مانع از گرفتن پول نقد و اجرای آن می شوند ، به طور حتم الزامات مربوط به گردش مالی وجود دارد: ممکن است مجبور شوید دو یا سه بار دیگر برنده ها را قبل از برداشت آنها بردارید. بله ، آنها در مورد برنامه شما برای انجام این کار با پیش بینی عکس های 1.04 دلاری از شما جلوتر هستند. برای این پیش بینی های گردش مالی حداقل قیمت ، معمولاً 1.50 دلار + وجود دارد.

در کل ، در حالی که یک پیشنهاد پیش بینی پاداش ممکن است به عنوان پول رایگان به نظر برسد ، در نتیجه احتمال لیوان متوسط ??شما با هرگونه پول نقد واقعی در جیب او به پایان می رسد بسیار ناچیز است.

 

اما به لطف پیش بینی آربیتراژ - یا "آربینگ" - لازم نیست یک لیوان متوسط ??باشید.

 

شرط های بانس بونوس bonus را به پول نقد تبدیل کنید

آربرینگ استاندارد شامل پیش بینی هر دو طرف در یک نتیجه دو طرفه است ، در شانس مناسب برای اطمینان از سود خود به هر دو صورت. برخی از افراد صرفاً با انجام این کار به جای پیش بینی منظم ، درآمد کسب می کنند (اگرچه شخص ثالث این کار را تحقیر می کنند و همیشه مراقب آربرها هستند) ، اما جایی که برای ما مفید باشد ، اطمینان از این است که می توانیم به سرعت این شرط های اضافی را به پول نقد واقعی تبدیل کنیم.

 

زیبایی شرط بانس البته این است که در واقع هیچ سرمایه خود را به خطر نمی اندازید. اما به جای اینکه فقط امیدوار باشید شرط جایزه در میان باشد ، می توانید در عوض از این لبه برای پوشاندن هر دو طرف شرط استفاده کنید و نتیجه مثبت خود را تضمین کنید.

 

کلید موفقیت در پیش بینی بانس خود قرار دادن نتیجه در Betfair یا مبادله مشابه است. تخمگذار است پیش بینی بر روی چیزی نیست اتفاق می افتد . به عنوان مثال ، اگر قرار بود Phar Lap را در جام ملبورن بگذارم ، شرط می بندم که برنده نشود - فقط اگر Fhar Lap برنده شود ، می بازم .

 

شرط های پاداش را به پول نقد تبدیل کنید : محاسبات

بیایید به یک مثال نگاه کنیم: بگویید شما 20 دلار جایزه پیش بینی دارید که در یک مسابقه لیگ برتر از آن استفاده می کنید. شما به لستر برگردید تا با 6 دلار برنده شوید.

 

اگر لستر برنده شود ، شما 100 دلار جمع خواهید کرد (20 دلار سهام پاداش به طور کلی هرگز در شرط جایزه در جمع شما قرار نمی گیرد). و اگر لستر برنده نشود ، بدیهی است که شما هیچ چیز نمی گیرید.

 

این جایی است که arb وارد می شود: شما می توانید از 100 دلار جمع آوری احتمالی برای اطمینان موثر سود در طرف دیگر نتیجه استفاده کنید. یعنی برنده نشدن لستر. این کار را با گذاشتن لستر روی Betfair انجام می دهید .

 

در حالت ایده آل ، قیمت غیررسمی لستر نیز 6 دلار خواهد بود ، بنابراین هیچ "حد وسط" بین دو قیمت که باید پوشش دهید وجود ندارد. در این صورت ، شما به راحتی جمع آوری سود بالقوه را بر شانس (100 دلار در 6 دلار) تقسیم می کنید و این مبلغ را (16.67 دلار سهام برای یک بدهی 83.33 دلار) تعیین می کنید.

 

نتایج شما:

 

برنده لستر: دریافت 100 دلار از بوکی ، 83.33 دلار باخت در Betfair. نتیجه خالص = سود 16.67 دلار.

 

لستر برنده نیست: 16.67 دلار برد در Betfair.

 

در هر صورت 16.67 دلار دریافت می کنید.

 

این 20 "پاداش" کامل نیست - شما باید چیزی بپردازید - اما این مبلغ 16.67 دلار تضمین شده و رایگان است که می توانید آن را پس بگیرید یا دوباره به عنوان یک سهم عادی پیش بینی کنید.

 

نتیجه دلار یکسان است ، اما نتیجه بهتر برای شما این است که لستر ضرر کند ... به این ترتیب سود 16.67 دلار به حساب Betfair شما وارد می شود ، و مشمول قوانین گردش مالی نیست که اگر لستر برنده شود و سود شما باشد حساب کتابساز. بدیهی است که هرچه احتمال پیش بینی شما بیشتر باشد (در این حالت 6 دلار) ، احتمال وقوع آن بیشتر است.

 

 

شرط های پاداش را به پول نقد تبدیل کنید: اطلاعات بیشتر

البته این همه با ریاضیات پشتیبانی می شود ، اما این اصول اساسی است. اکنون برای جزئیات بیشتر:

 

بسیار نادر است که شما قادر به پیدا کردن یک قیمت با یک bookmaker و یک قیمت غیر منتظره در Betfair با همان نتیجه ، برابر باشید. نکته اصلی این است که آنها را تا حد ممکن نزدیک کنید ، واریانس بین این دو را که به حاشیه شما می خورند به حداقل برسانید.

اگر بنشینید و ریاضیات خود را انجام دهید ، متوجه خواهید شد که حمایت و گذاشتن یک قیمت کوتاه نتیجه خالص بسیار متفاوتی با قیمت طولانی تر دارد. آزمایش generally به طور کلی خواهید دید که نقطه شیرین برای بهترین نتیجه ممکن حدود 6 تا 10 دلار است.

امتیازات (1) و (2) حاشیه شماست. در مثال ما ، حاشیه 83.33? بود (16.67 دلار پول نقد که در یک شرط جایزه 20 $ محقق شد). اینکه واقعاً چقدر حاشیه شما زیاد است بستگی دارد که شما چقدر در جستجوی بهترین شانس های ممکن برای این منظور متعهد باشید. برخی از افراد برای حداقل پیش بینی های اضافی حداقل 75? اصرار دارند. دیگران خوشحال هستند که به 60? رضایت می دهند. مانند اکثر کارها ، هرچه زمان و کار بیشتری صرف کنید ، بهتر عمل خواهید کرد.

کمیسیون را فراموش نکنید! Betfair و سایر صرافی ها آن را شارژ می کنند ، این چگونگی کسب درآمد است. کمیسیون احتمال موثر شما در بورس را می خورد ، بنابراین شما باید آن را در نظر بگیرید.

اگر نمی خواهید از Betfair استفاده کنید ، می توانید به طور موثر در سایر بوکی ها "دراز" کنید. به عنوان مثال در یک مسابقه H2H شما فقط با یک بوکی دیگر طرف دیگر را می گیرید. یا به عنوان مثال در فوتبال Win-Draw-Win ، شما می توانید از شرط جایزه خود در یک گزینه استفاده کنید و دو مورد دیگر را در جای دیگر پوشش دهید.

و سرانجام ... نگران نباشید ، شما مجبور نیستید برای هر پیش بینی احتمالی با ماشین حساب خود در محاکمه و خطا بنشینید! تعداد زیادی ماشین حساب رایگان در اینترنت وجود دارد که با چند ورودی ساده همه کار را برای شما انجام می دهد. استفاده از این پومیا بسیار آسان است و بسیاری از موارد خوب دیگر نیز در اطراف وجود دارد.

منبع : pishbiniha